اخبار بانکی و اقتصادی از منظر یک‌ دانشجوی ساده!

می‌نویسم، برای بهبود اقتصاد...

اخبار بانکی و اقتصادی از منظر یک‌ دانشجوی ساده!

می‌نویسم، برای بهبود اقتصاد...

  • ۱
  • ۰


سازمان خصوصی‌سازی چند نکته اساسی در مورد سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، سازمان خصوصی‌سازی چند نکته اساسی در مورد سود سهام عدالت را اعلام کرد. آن‌گونه که در این اطلاعیه آمده است:
۱. ارزش سود سهام عدالت عملکرد ‌سال مالی ۱۳۹۵ که در‌ سال ۱۳۹۶ توزیع می‌شود، برای هریک از مشمولان سهام عدالت مددجوی کمیته امام(ره) و سازمان بهزیستی کشور که جزو اقشار مشمول تخفیف بوده‌اند و از مبلغ یک‌میلیون تومان سهام برخوردارند، مبلغ ۱۵۰‌هزار تومان برای افزایش درآمد خانوار است. از این مبلغ ۱۵۰‌هزار تومان سود، مبلغ ۵۰‌هزار تومان آن توزیع شده و مابقی آن نیز تا پایان‌ سال به حساب این افراد واریز خواهد شد.

۲. سود سهام عدالت مشمولان تابعی از وضع سودآوری شرکت‌های ۴۹گانه سبد سهام عدالت است و پیش‌بینی می‌شود که مبلغ این سود هر‌سال بیشتر شود. بنابراین مشمولانی که هنوز شماره شبای بانکی خود را به سامانه سهام عدالت اعلام ننموده‌اند، هرچه سریع‌تر این شبا را ثبت کنند تا نه‌تنها از سود سال‌جاری بلکه از سود سال‌های بعد نیز استفاده نمایند.


ادامه در اینجا

  • ۹۶/۱۰/۲۹
  • hn hn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی