اخبار بانکی و اقتصادی از منظر یک‌ دانشجوی ساده!

می‌نویسم، برای بهبود اقتصاد...

اخبار بانکی و اقتصادی از منظر یک‌ دانشجوی ساده!

می‌نویسم، برای بهبود اقتصاد...

  • ۱
  • ۰


بررسی روند بازار ارزهای دیجیتالی در هفته‌های اخیر یک نتیجه جالب به همراه دارد؛ ارزهای رمزپایه دیگر بر پایه بیت‌کوین چیستپیش نمی‌روند و پایتخت این کشور نوظهور ممکن است در آینده از بیت‌کوین به یک ارز رمزنهاد دیگر تغییر کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، کارشناسان روند طلای جهانی در هفته آتی را با رشد پیش‌بینی کرده‌اند. آنها ضعف دلار آمریکا را نشانه‌ای از مهیا بودن شرایط برای صعود فلز زرد در نظر گرفته‌اند و احتمال ورود فلز گرانبها به مرز ۱۳۵۰ دلاری را بالا دانسته‌اند. هرچند برخی دیگر از کارشناسان، تضعیف دلار را تمام‌شده دانسته، طلا را با افت پیش‌بینی کرده‌اند.افزایش نرخ ارز بازار دیجیتالی که پیش از این در سایه بیت‌کوین قرار گرفته بودند، روز به روز سهم این ارز را کاهش می‌دهد. با اینکه بیت‌کوین نزدیک به یک‌سوم ارزش بازار دارایی‌های دیجیتالی را به خود اختصاص داده؛ اما سهم این ارز رمزنهاد در طول ماه‌های اخیر کاهش یافته است.


ادامه در اینجا
  • ۹۶/۱۰/۲۶
  • hn hn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی