اخبار بانکی و اقتصادی از منظر یک‌ دانشجوی ساده!

می‌نویسم، برای بهبود اقتصاد...

اخبار بانکی و اقتصادی از منظر یک‌ دانشجوی ساده!

می‌نویسم، برای بهبود اقتصاد...

  • ۱
  • ۰

هنوز دو سه روز از مصوبه دولت و دستور رئیس جمهور برای افزایش وام بانکی ازدواج به ۱۵ میلیون تومان نمی گذرد که نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بررسی پیشنهاد افزایش وام ازدواج هر یک از زوجین به بیست میلیون تومان در جلسات آتی کمیسیون متبوعش خبر داد.

در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۷ در یکی از کمیسیون های مجلس پیشنهادی مطرح شد که وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان افزایش یابد.دولت پیش قدم شد و وام ۱۵ میلیونی ازدواج را مصوب کرد. حال خبر از پیشنهاد افزایش وام ازدواج به ۲۰ میلیون تومان از مجلس به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از تسنیم، هنوز دو سه روز از مصوبه دولت و دستور رئیس جمهور برای افزایش وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان نمی گذرد که نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بررسی پیشنهاد افزایش وام ازدواج هر یک از زوجین به بیست میلیون تومان به منظور افزایش درآمد خانوار در جلسات آتی کمیسیون متبوعش خبر داد.


ادامه در اینجا

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • hn hn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی